Loading...

Υπηρεσίες Κεντρικού Σταθμού

//Υπηρεσίες Κεντρικού Σταθμού
Υπηρεσίες Κεντρικού Σταθμού 2018-07-14T10:26:26+00:00

Project Description

Με το ενσωματωμένο MODEM που διαθέτει η Κεντρική Μονάδα και  σε περίπτωση σύνδεσης του συστήματος με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων της εταιρείας μας  όλες οι λειτουργίες του συστήματος σας θα ελέγχονται και θα καταγράφονται σε 24ωρη βάση.

Mέσω του Κεντρικού Σταθμού η εταιρεία μας μπορεί να προσφέρει καθ΄ όλη την διάρκεια του 24ώρου, πολύτιμες και απαραίτητες υπηρεσίες  πρωτεύουσας και δευτερεύουσας σημασίας.

Η λήψη του σήματος συναγερμού και η ενημέρωση των εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων καθώς επίσης και η ενημέρωση των αστυνομικών δυνάμεων  είναι το πρωταρχικό μέλημα ενός κέντρου προκειμένου για τα συστήματα ασφαλείας που είναι συνδεδεμένα. Η απόπειρα παραβίασης σειρήνας – ανιχνευτών και η δολιοφθορά των καλωδίων του συστήματος εκλαμβάνονται ως ενδείξεις πραγματικού συναγερμού και ως πρωτεύοντα σήματα.

Δευτερεύοντα σήματα, όπως ενδεικτικά: η διακοπή του ρεύματος, η πτώση της  μπαταρίας, , το 24ωρο τεστ καλής λειτουργίας κ.λ.π.,  μπορεί να χαρακτηρίζονται ως σήματα δευτερευούσης σημασίας,  αλλά συμβάλλουν στην επιχειρησιακή ετοιμότητα του συστήματος και κοινοποιούνται (κατόπιν συνεννόησης) στον Πελάτη την στιγμή της λήψης ή το πρωί της επομένης.

Αλλά και ένα πλήθος άλλων και επικουρικών σημάτων όπως: όπλιση/αφόπλιση του συστήματος, αναγνώριση χρήστη, κ.λ.π. μπορούν να παρασχεθούν σε μηνιαία βάση και εν είδη λίστας σε σας μέσω e-mail εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.

Υπηρεσία μεταφοράς εικόνας

Η υπηρεσία επιτήρησης του χώρου σας, παρέχεται στους πελάτες μας από το Κέντρο Επιχειρήσεων της Εταιρίας μας σε 24ωρη βάση και μόνο σε περίπτωση ενεργοποίησης του συστήματος συναγερμού.

Έτσι ο χειριστής του Κέντρου Λήψης Σημάτων έχει την δυνατότητα να λάβει και εικόνα από το σημείο που έγινε η διάρρηξη, οπότε γνωρίζει εάν το συμβάν είναι πραγματικό.

Εάν ο χειριστής διαπιστώσει την ύπαρξη διαρρήκτη στον προστατευμένο χώρο, τότε θα δώσει τις κατάλληλες πληροφορίες και στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες καθώς και στους υπευθύνους του χώρου.

Υπηρεσίες Άμεσης Επέμβασης

Η εταιρεία μας παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της, να κάνουν χρήση της υπηρεσίας της Άμεσης Επέμβασης και να «ακουμπήσουν» το πρόβλημα του συναγερμού στα περιπολικά της οχήματα και στα πληρώματά τους.

Η υπηρεσία αυτή παρέχεται για όλες τις ημέρες του χρόνου και από ώρα: 22:00-06:00 της επόμενης και για κάθε σήμα συναγερμού που θα καταγραφεί στο Κέντρο Λήψεως Σημάτων.

Τα περιπολικά μας θα καταφθάσουν στο σημείο σε εύλογο χρονικό διάστημα από την λήψη του σήματος και θα επιληφθούν των περαιτέρω. Θα ελέγξουν σχολαστικά το χώρο, θα διαπιστώσουν τα αίτια του σήματος συναγερμού και αν παραστεί ανάγκη θα παραμείνουν στο χώρο μέχρι να παραληφθεί από τους δικαιούχους, αποτρέποντας πιθανές δευτερογενείς ζημιές σε περιπτώσεις παραβιάσεως του χώρου.

Γραμμή Βοήθειας – Υγείας

1) Απευθύνεται σε ανθρώπους Γ’ ηλικίας, σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και σε ανθρώπους που πάσχουν από χρόνιες παθήσεις.

2) Ένας άνθρωπος στην δύσκολη στιγμή, το μόνο πράγμα που χρειάζεται είναι να έχει άμεση επικοινωνία με τον συγγενή του, τον γιατρό του, ή κάποιον που θα του εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια καθ’ όλο το 24ωρο.

3) Υλοποίηση των ανωτέρω:

  • Τοποθέτηση Ασύρματης ή Ενσύρματης συσκευής στην οικία του πελάτη, η οποία θα φέρει μπουτόν Emergency με ανοιχτή ακρόαση. Το πάτημα του μπουτόν ενεργοποιεί τον τηλεφωνικό αριθμό της γραμμής βοηθείας, που είναι καταχωρημένο στη μνήμη της συσκευής. Η γραμμή καταλήγει στο Κέντρο Επιχειρήσεων της SSI SECURITY SOLUTIONS, το οποίο λειτουργεί 7/24 και 365 ημέρες το χρόνο.
  • Με την είσοδο της κλήσης στο Κέντρο και συγκεκριμένα στον δεύτερο κτύπο του τηλεφώνου, μας εμφανίζει στην οθόνη του  PC την καρτέλα του πελάτη, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία του (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση κατοικίας, Νόσος, Στοιχεία Γιατρού που τον παρακολουθεί, λίστα συγγενών κατά προτεραιότητα κ.α.), και συγχρόνως συνομιλεί ο πελάτης σε ανοιχτή γραμμή με τον χειριστή του Κέντρου Επιχειρήσεων, ο οποίος εκτελεί ότι έχει συμφωνήσει η Εταιρία με τον Πελάτη (ανεύρεση Ιατρού, αποστολή ασθενοφόρου, ενημέρωση συγγενικών προσώπων) και μία σειρά άλλων ενεργειών.